Okosrádió

Meghallgatom Élő adás

Beismerte az újság: \"érzéketlenek és felelőtlenek\" voltak

Okosrádió

Meghallgatom Élő adás
  • Legfrissebb hírek
  • Közlekedési hírek
  • Időjárásjelentés
  • Orvosmeteorológia
  • Sporthírek
  • Gazdasági hírek
Hivatalosan is bocsánatot kért Harry hercegtől az az ausztrál újság, amely elsőként jelentette meg, hogy a brit trónöröklési sorban harmadik ifjú fenség Afganisztánban szolgál. Miután a hír napvilágot látott, a herceget visszarendelték Nagy-Britanniába.

Az ausztrál New Idea nevű magazin hivatalosan is bocsánatot kért Harrytől azért, hogy januárban nyilvánosságra hozta: a brit trónöröklési sorban harmadik herceg Afganisztánban szolgál.

Harryt még tavaly év végén helyezték a háború sújtotta ázsiai országba, ám a királyi család azt kérte a brit sajtótól, hogy ne tudósítson róla. Cserébe lehetővé tette számukra, hogy felvételeket készítsenek a herceg mindennapjairól.

Idén januárban azonban az ausztrál lap közölte a történetet, utólag azt állítva, hogy fogalma sem volt a védelmi minisztérium és a sajtó közti megállapodásról, melynek célja Harry és katonatársai megóvása volt.

"Elismerjük, az, hogy nyilvánosságra hoztuk a történetet az érzéketlenség és a felelőtlenség látszatát keltheti" - fogalmaz a New Idea.

Harry herceget a hír kiszivárgása után rögtön átvezényelték Afganisztánból.