Okosrádió

Meghallgatom Élő adás

Új logóval támad a bormarketing

Okosrádió

Meghallgatom Élő adás
  • Legfrissebb hírek
  • Közlekedési hírek
  • Időjárásjelentés
  • Orvosmeteorológia
  • Sporthírek
  • Gazdasági hírek
A Nemzeti Bormarketing Program keretében elkészült a magyar borok egységes megjelenésének keretet adó új arculat, melynek használatát a Magyar Turizmus Zrt. a magyar borok népszerűsítésére ingyenesen biztosítja.

A Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatóságának feladata, hogy marketingeszközökkel aktívan hozzájáruljon a hazai agrárium termékeinek piacra jutásához, valamint támogassa azok értékesítését. Ennek kiemelt eszköze a magyar bor arculatának kialakítása, alkalmazásainak bemutatása.

Az új kézikönyv innen tölthető le.

A vezérigazgatóság A magyar bor arculati kézikönyvében meghatározott formai és tartalmi elemeket használja külföldön és belföldön egyaránt. A cél az, hogy a "Magyar bor" illetve a "Wines of Hungary" vizuális azonosító jegyeit minden kommunikációs rendszerben bevezessék és megismertessék.

A mellékletek közt megtalálható a teljes arculati kézikönyv, illetve néhány arculati elem letölthető verziója. Az arculati elemeket a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága nyomdai felhasználásra alkalmas méretekben is biztosítja.