Támadást intézünk a vezetékes telefonok ellen - mondta az új szolgáltatásokról a Pannon vezérigazgatója. Anders Jensen hozzátette: lépésük mérföldkő a telekommunikáció történetében.
A vezérigazgató elmondta: felméréseik szerint az ügyfelek 90 százaléka elégedetlen a mobilról vezetékesre indított hívások magas díjaival, ezért társaságuk az eddiginél jóval alacsonyabb díjat vezet be. Várakozásuk az, hogy átalakulnak a telefonálási szokások, az ügyfelek rájönnek: nincs szükségük vezetékes telefonra. Emellett csökkentik az adatroaming díjakat, és perc alapú feltöltőkártyás mobilinternet csomagot vezetnek be, ahol nincs letöltési felső határ.
A szolgáltatásokról a vezérigazgató azt mondta: személyre szabottabbak és magasabb ár-érték arányt képviselnek. "A termékek egyszerűbbek, átláthatóbbak lesznek, és könnyebb lesz megérteni, miért jó az ügyfélnek" - fogalmazott a vezérigazgató.
Anders Jensen elmondta: az új stratégiától, a változtatásoktól gyorsabb növekedést várnak a telekommunikáció piacán. A vezérigazgató kijelentette: a társaság május 18-tól Pannon helyett a Telenor nevet használja. A névváltás költségeiről Anders Jensen nem nyilatkozott, de elmondta: a távközlési szektor csökken, s ehhez alkalmazkodnia kell a Pannonnak is, éves költségeik a névváltás miatt sem nőhetnek.
A Telenor világszinten 179 millió ügyféllel rendelkezik, a Pannonnak 3,5 millió előfizetője van. Magyarországon összesen 11,8 millió mobiltelefon előfizetés van, míg a vezetékes vonalak száma három millióra csökkent, ami a háztartások 61 százalékát fedi le. Azon magyar háztartások aránya, amelyik csak mobiltelefont használ, 34 százalék.
Megvannak a friss üzemanyagárak, bele kell húzniuk a hazai benzinkutaknak